EmployU

Supporters

Bevlogen senior Services & Support Account Manager

(97024)
Huidige positie:
Senior Account Manager premier Support
Gewenste positie:
Services & Support Account Manager / Sales Manager Services & Support
Werk- en denkniveau:
WO
Aantal jaren werkervaring:
19 jaar
Toelichting:
De kandidaat heeft een seniore uitstraling en is communicatief goed.

Ruime ervaring binnen multinational met enterprise accounts (top 3). Ruime sales ervaring in het uitbouwen van business en opbouwen vanaf scratch, is gewend om op target te worden afgerekend. Heeft ook management ervaring.

Heeft niets anders gedaan dan support services en vooral vanuit klant/sales perspectief bij software vendors; "create value for maintenance". Ondanks het feit dat services bij zijn huidige werkgever 50% van de business is, geeft hij aan dat er ook nog services omzet te winnen valt.

De kandidaat heeft ook een goede kijk op licences vs services en het kannibaliseren van services omzet ten behoeve van lincence sales. Kent de verschillende support contracten, van self support modellen tot silver, gold premium support, "niet alleen helpen als de band lek is maar voor de fiets uit de weg spijkervrij maken". Hij weet ook wat het is om een stop op de achterkant te zetten en eventueel verlies te beperken.


Package:
85K+; leaseauto, bijdrage in pensioen ed. opzegtermijn is één maand

Zoek kandidaten

Vakgebied:
Zoek:
Bekijk alle kandidaten