EmployU

Supporters

Customer Service/Support Manager

(98639)
Huidige positie:
Customer Service Manager
Gewenste positie:
Customer Service/Support Manager
Werk- en denkniveau:
HBO
Aantal jaren werkervaring:
9 jaar
Toelichting:
Kandidaat is op zoek naar verdere groei en persoonlijke ontwikkeling in een internationale organisatie.

Kandidaat heeft een 'can do' mentaliteit en gaat above and beyond om zaken voor elkaar te krijgen. Is creatief, flexibel en is in staat dingen zich bijzonder snel eigen te maken. Sterk analytisch vermogen en in staat dit op andere mensen over te brengen in beide een leidende of ondersteunde rol.

Voelt zich prettig in een dynamieke, complexe en internationale omgeving.

De kandidaat heeft al veel internationale ervaring opgedaan in client facing roles (escalatie management) op alle continenten en is in staat om culturele verschillen juist ten positieve aan te wenden. Heeft de customer care hoog in het vaandel staan maar wel altijd een commerciele kijk op de zaak.

Kandidaat heeft meer dan een solide basis kennis van ICT (Hardware, Software (Enterprise Software, SaaS, etc.) en infrastructuur). Zijn ervaring opgedaan bij een software vendor.

De kandidaat is energiek en heeft een positieve, pro actieve houding en heeft commitment voor hetgeen waar hij mee bezig is.
Package:
70K, company car

Zoek kandidaten

Vakgebied:
Zoek:
Bekijk alle kandidaten