EmployU

Supporters

Director Customer Operations wil over meerdere vakgebieden leidinggeven

(58810)
Huidige positie:
Director Customer Operations
Gewenste positie:
Director Customer Care, Director Operations met doorgroei naar General Management
Werk- en denkniveau:
HBO
Aantal jaren werkervaring:
11 jaar
Toelichting:
Resultaat gerichte leider die in staat is zich aan te passen aan de verschillende omstandigheden die zich in een bedrijf kunnen voordoen. Is gewend om in een dynamische omgeving te werken onder druk. Is tevens in staat visie om te zetten in uitvoerbare strategie door mensen mee te nemen op zijn pad en ze daarbij te motiveren doelstellingen te realiseren.

De kandidaat zoekt naar een uitdaging in een internationaal georiënteerde omgeving. Enerzijds omdat hij daar de afgelopen jaren in gewerkt heeft en zich hierin prettig voelt. Anderzijds vanwege het brede perspectief dat dit met zich mee brengt, hetzij in klantcontact, organisatiekunde en zijn eigen persoonlijke ontwikkeling. Tegelijkertijd wil hij een eindverantwoordelijke positie bekleden in een technisch en commercieel georiënteerde omgeving waarin de focus op klanten ligt. Zijn ervaring is in Telecom/ICT, echter zijn volgende stap hoeft niet per definitie in dit segment te zijn.

Ervaring in overnames en de gevolgen daarvan op een organisatie. Ervaring in klantcontact en afhandeling van sales tot en met service. Ervaring met automatiseringstrajecten van legacy systemen. Gaat voor het doel, heeft politieke sensitiviteit en is in staat om doelstellingen te realiseren op korte en lange termijn
Package:
Salaris: €10.000 euro per maand, bonus en auto

Zoek kandidaten

Vakgebied:
Zoek:
Bekijk alle kandidaten