EmployU

Supporters

Manager Operations

(80276)
Huidige positie:
Manager Operations,
Gewenste positie:
Manager Operations, Customer Care Manager
Werk- en denkniveau:
HBO
Aantal jaren werkervaring:
25 jaar
Toelichting:
Kandidaat heeft haar sporen binnen operations absoluut verdiend bij zowel grote corporate’s als bij start-ups. Zij houdt zich bezig met de processen, serviceverlening en de bijbehorende administratieve organisatie die nodig zijn om de eindklant optimaal te bedienen.

Zij is verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en coaching van medewerkers op de afdeling operations; coördineert de dagelijkse werkzaamheden; is verantwoordelijk voor de verwerking van de orderstromen; is gewend om SLA’s op te zetten; bewaakt inkoop, inclusief de dekking van de contracten; ontwikkelt rapportages richting relaties en is verantwoordelijk voor het logistieke proces.

De kandidaat is klant- en resultaatgericht, communicatief en contactueel sterk. Prettige persoonlijkheid, recht door zee, creatief, oplossingsgericht, ondernemend en een 24/7 instelling.

Veel ervaring met opzetten en verbeteren van organisaties bij zowel multinationals als kleine bedrijven, voornamelijk in de Telecom branche: Retail, E-commerce, Consumer goods.

Kandidaat voelt zich thuis binnen dynamische omgevingen; bewaken en behalen van deadlines, KPI’s, targets en is breed inzetbaar door ervaring in operations op gebied van customer care, after sales, inkoop en logistiek, planning en staffing en leidinggeven (ong 35 FTE). Klantgerichtheid staat steeds centraal.

Is op zoek naar een commerciële omgeving waar ruimte is voor eigen inbreng.

Package:
Het salaris is 4,7K vast p/mnd

Zoek kandidaten

Vakgebied:
Zoek:
Bekijk alle kandidaten