EmployU

Supporters

Manager Service & Support

(63979)
Huidige positie:
Manager Service & Support
Gewenste positie:
Manager Service & Support; Client Director
Werk- en denkniveau:
HBO
Aantal jaren werkervaring:
28 jaar
Toelichting:
Kandidaat is een duidelijk aanwezige verschijning; functioneert op een HBO werk- en denkniveau; communicatief en contactueel zeer vaardig; direct, duidelijk, doel-, taak- en resultaatgericht; kijkt erg naar de business en de klant; zeer gedreven, will do en will succeed;

Met zijn diepgaande ervaring in People, Service en Business management in de ICT is hij in diverse MT-rollen verantwoordelijk geweest voor het implementeren, verbeteren en uitvoeren van geleverde diensten en producten. Is begonnen in de techniek, daarna in projectmanagement, account management en services gewerkt. Heeft management ervaring, heeft tot 150p aangestuurd. Is sinds 15 jaar actief in service/contract management. Heeft een SLA en kostentarget; heeft ook Europese services management posities bekleedt. Is een teamspeler en bruggenbouwer, vertaalt dit naar zijn dagelijkse werkzaamheden.

Kandidaat heeft de ervaring opgedaan bij grote internationaal opererende vendors (hw, telecom en services) in voornamelijk de enterprise markt. Als persoon is de kandidaat loyaal, zeer betrokken en integer. Behaalt zijn beste resultaten in een open, eerlijke en ethische organisatie, waar de waarden in lijn liggen met zijn persoonlijke waarden. Voelt zich niet thuis in een té politieke organisatie.
Package:
Het salaris is 8K vast p/mnd.

Zoek kandidaten

Vakgebied:
Zoek:
Bekijk alle kandidaten