EmployU

Supporters

Senior Organization Consultant / Business Mgr

(47101)
Huidige positie:
Ondernemer
Gewenste positie:
Senior Consultant / Business Manager / Marketing en Communicatie manager
Werk- en denkniveau:
WO
Aantal jaren werkervaring:
19 jaar
Toelichting:
Kandidaat is analytisch, creatief, intelligent en een commercieel- en resultaatgedreven vrouw. Zij heeft zich in haar carrière over diverse organisatorische vraagstukken in het bedrijfsleven gebogen. Kandidaat hield zich bezig met Strategieontwikkeling, verandermanagement en performance optimalisatie binnen diverse branches en organisatieonderdelen. Zij werkte eerst als Sr. Consultant en later als manager binnen middelgrote tot grote bedrijven en multinationals. Ze werkte meestal in een internationale setting.

Kandidaat is haar carrière begonnen als manager in een internationaal service center. Aanvankelijk speelde zij een belangrijke rol in het opzetten en managen van een IT support service voor de Duitstalige gebruikersgemeenschap van een multinational. Daarna heeft zij een parts ordering servicedesk opgezet voor Europa. Belangrijke aandachtsgebieden hierbij waren skill management, workforce management, werving & selectie, team building, het ontwerpen van trainingsprogramma´s en het opzetten van (virtuele) samenwerkingsverbanden. Zij gaf leiding aan een team van 25 call center agenten. Daarnaast werd zij meerdere malen ingezet om tussen internationale spelers samenwerkingsverbanden op te zetten of om samenwerking te verbeteren.

Hieropvolgend heeft kandidaat zich als Sr. Consultant verdienstig gemaakt bij diverse grote organisaties. Hierbij heeft zij in eerste instantie haar call center ervaring toegepast in adviestrajecten bij financiële instellingen. Zo heeft zij voor een groot Nederlands verzekeringsbedrijf de multi-channel strategie (CRM) vastgesteld en de organisatorische opzet van hun service center opgezet.

Bij een grote Nederlandse bank heeft zij de IT support organisatie (helpdesk en on site support) ontworpen en geïmplementeerd voor een virtueel call center met 2200 medewerkers. In deze omgeving is voor het eerst de ondersteuning van IT, telefonie en CTI in één support organisatie gecombineerd. Tussen 2003 en 2005 was zij verantwoordelijk voor het ontwerp en de uitvoering van wereldwijde implementatietrajecten bij ASML en KLM.

Vanaf 2005 is kandidaat een manager met internationale verantwoordelijkheid (BeNeLux). In 2005 leidde zij een team van product managers in de BeNeLux. Eind 2006 startte zij als business development manager op alle bestaande Strategic Outsourcing contracten in de BeNeLux.

Kandidaat hecht in haar werk veel waarde aan professionaliteit, prestatiegerichtheid en leiderschap, in horizontale en verticale samenwerking. Marjolein spreekt vijf Europese talen vloeiend.
Package:
in overleg

Zoek kandidaten

Vakgebied:
Zoek:
Bekijk alle kandidaten